Rezultati
novog velikog istraživanja koje je pratilo vezu između depresije i
razine omega-3 masnih kiselina u prehrani sugeriraju da omega-3 imaju
antidepresivni učinak.
Daljnje studije trebale bi
utvrditi primjerenu dozu i najbolji sastav omega-3 pripravaka kao i
pacijente koji bi imali najviše koristi od terapije, naglasili su dr.
Pao-Yen Lin s Medicinskog sveučilišta Chang Gung u Kaohsiungu i dr.
Kuan-Pin Su s Kineske sveučilišne bolnice u Taichungu u Tajvanu.
Riba i riblje ulje kao i ulje lanenih
sjemenki bogate su omega-3 kiselinama. U područjima gdje je velika
konzumacija ovih namirnica manje je depresivnih.
Imamo
li na umu da su omega-3 sasvim bezopasne te imaju i druge zdravstvene
koristi njihovo uključivanje u redovitu ishranu bilo bi posebno korisno
za pacijente s depresijom, srčanim bolestima, dijabetesom ili za
trudnice i dojilje, napomenuli su doktori Lin i Su.